недеља, 17. март 2013.

Steknite veliko iskustvo



Tamara Dimitrijević

   AIESEC sam izabrala po preporuci drugarice. Ona je posle par meseci provedenih u AIESEC-u bila puna iskustava, doživljaja, priča o ljudima koje je upoznala, gde je sve bila, gde će sve ići... Sve je to meni izgledalo potpuno nestvarno. Odlučila sam da vidim da li je zaista tako i došla na “Upoznaj AIESEC”. Posle nekoliko meseci ja primećujem veliki napredak kod sebe i isto tako primećujem da tu ima još prostora za dalje usavršavanje. Postala sam odgovornija, usavršila veštine pregovaranja, savladala tremu (donekle). Ono što mi najviše znači jesu ljudi koje sam upoznala zahvaljujući AIESEC-u. Vremenom je svaki trenutak proveden sa tim ljudima postao neprocenjiv i imao je svoj pečat, tako da mi je stvarno teško da odlučim koji je najbolji. 





   Veoma mi je važno vreme koje provodim sa svojim timom. Izdvojila bih trenutak, kad sam shvatila da volim svoj tim. Tada sam u suštini shvatila šta AIESEC zaista pruža.  Upoznavanje novih ljudi, sticanje novih iskustava, mogućnost odlaska na praksu u 113 zemalja. AIESEC omogućava da deliš jednu ogromnu energiju sa ljudima koji su slični tebi, da osetiš sreću što pripadaš jednoj takvoj organizaciji, da za kratki vremenski period stekneš takva prijateljstva za koja znaš da će trajati ceo život. Postoje te neke stvari koje osetiš tek kada AIESEC zaživi u tebi, a koje se rečima ne mogu opisati. Ja nisam mogla da nađem prave reči kojima bih tačno opisala moje viđenje AIESEC-a, zato bih svakom iskreno preporučila da postane član. 113 zemalja, 86 000 članova, 8 000 partnera, sve su to brojevi koji su podložni promeni. Ono što ostaje su ljudi, priče koje nose posebni trenuci i one stvari koje se ne mogu opisati, ali mogu doživeti. 


   Zato doživi i ti to iskustvo, postani član AIESEC-a.

Нема коментара:

Постави коментар